marți, 3 august 2010

Ceva pentru suflet

I-AM CERUT LUI DUMNEZEU…

 
I-am cerut lui Dumnezeu să-mi îndepărteze obişnuinţa. Dumnezeu a spus: NU. Nu Eu trebuie să ţi-o îndepărtez, ci tu trebuie să renunţi la ea.

 I-am cerut lui Dumnezeu să-l vindece pe copilul meu handicapat. Dumnezeu a spus: NU. Spiritul său este întreg, iar corpul său este trecător. 

 I-am cerut lui Dumnezeu să-mi dea răbdare. Dumnezeu a spus: NU. Răbdarea este un derivat al durerilor; ea nu se acordă, ea se învaţă. 

 I-am cerut lui Dumnezeu să-mi dea fericire. Dumnezeu a spus: NU. Eu îţi dau binecuvântare; fericirea este în tine. 

 
I-am cerut lui Dumnezeu să mă scape de durere. Dumnezeu a spus: NU. Suferinţa te face să laşi la o parte grijile lumeşti şi te aduce aproape de Mine. 

 I-am cerut lui Dumnezeu să crească spiritul meu. Dumnezeu a spus: NU. Tu trebuie să te creşti pe tine însuţi, dar Eu Mă voi îngriji ca să fii roditor. 

 I-am cerut lui Dumnezeu toate lucrurile care ar putea să-mi încânte viaţa. Dumnezeu mi-a spus: NU. Eu ţi-am dat viaţa, aşa că poţi să te bucuri de toate lucrurile. 

 I-am cerut lui Dumnezeu să mă ajute să-i iubesc pe alţii, aşa de mult cât mă iubeşte El pe mine. Dumnezeu a spus: - Da… în sfârşit ţi-a venit o idee bună. 

Această zi este a ta, NU O RISIPI!!!

sursa : e-mail

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu